سمپاشی گروپ تولیدکننده مرندی نمونه ملی کشاورزی ایران شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا بذلی از روستای میاب شهرستان مرند به عنوان نمونه ملی در سطح کشور در زیر بخش تولید کننده نمونه گل محمدی در سی و چهارمین مراسم تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی معرفی شد.

مزرعه محمد رضا بذلی واقع در روستای میاب شهرستان مرند با همت و تلاش فراوان و ارتباط و پیگیری مستمر و بهره مندی از توان علمی کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند نشان داد که هیچ محدودیتی نمی‌تواند سر راه این جهادگران عرصه تولید و سازندگی برای فتح قله‌های افتخار و نیل به خودکفایی باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه کشاورزی گفت: در سال‌های گذشته نیز تولید کنندگان این شهرستان توانسته اند با احراز رتبه‌های برتر استانی و کشوری مایه افتخار کشاورزان و سایر شهروندان بزرگوار باشند.

منوچهر رحمانی با اشاره به پتانسیل‌های عظیم کشاورزی شهرستان مرند، اظهار امیدواری کرد که این روند در سال‌های آتی نیز با قدرت هر چه بیشتر ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: محمد رضا بذلی با احداث ۵ هکتار گلستان گل محمدی و در کنار آن صنایع تبدیلی وابسته شامل تولید گلاب درجه ۱ و۲ و تولید سالانه هشت ونیم تن در هکتار گل محمدی، همچنین ۴۲ تن گل محمدی در کل سطح تولیدی به صورت ارگانیک و نیز ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۰ نفر ثابت و۵۰ نفر به صورت فصلی توانسته است گام مهمی در جهت رونق تولید بردارد.

گفتنی است، مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه ملی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در تهران برگزار شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها