سمپاشی گروپ جذب ۴۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌ برای پروژه‌های زیربنایی و روبنایی پردیس - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری سمپاشی گروپ، پیمان پیرفرشی در در حاشیه مراسم کلنگ زنی منطقه گردشگری ۱۲ هکتاری شرق تهران با بیان این‌که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به معنای واقعی در شهر جدید پردیس عملیاتی شده است،‌اظهار کرد: شهر پردیس جزو نسل اول شهرهای جدید ایران است. این مجموعه که امروز کلنگ‌زنی شد نیز جزو نقشه‌ها و طرح‌های گردشگری پردیس بوده است.

وی با اشاره به این‌که به واسطه دسترسی‌هایی که وجود دارد، تمام شرایط شهرسازی و جغرافیایی پردیس آماده سرمایه‌گذاری است.، تصریح کرد:‌طی ۳ سال اخیر اقدامات خاصی در پردیس  عملیاتی شده و مجموعه هیئت مدیره شرکت عمران کار مضاعفی را انجام داده‌اند.

وی با یادآوری این‌که امروز دیگر فقط مسکن مهر مطرح نیست،‌ بلکه سرماه‌گذاری و ارتقای کیفیت زندگی در پردیس مطرح شده است، افزود: سال گذشته با رویکرد سرمایه‌گذاری کار‌های خوبی انجام شده است،؛ با توجه به این‌که برای ۸۴ هزار واحد مسکن مهر باید خدمات روبنایی تکمیل شود ۴۰۰۰ میلیارد تومان مشارکتی، شامل ۱۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مشارکت در زیربنایی  و ‌۲۵۰۰ هزار میلیارد تومان در بخش روبنایی سرمایه‌گذاری جذب شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس با اعلام  این‌که در قالب در ۱۸ بسته مشارکتی فعالیت‌ها در حال انجام است،‌ گفت: در همین قالب ۴۰ مدرسه،‌ ۱۰ درمانگاه، ‌۱۸ پارک و… در حال احداث است.

پیرفرشی اضافه کرد: همچنین  قرارداد ۴۵۰۰ میلیارد تومان احداث مترو پردیس امضا شده که در مراحل نهایی برای احداث قرار دارد. شرکت عمران پردیس با تلاش‌های شبانه‌روزی و حسن تدبیر مدیرعامل سابق شرکت عمران پروژه‌ها و شهر احیا شده است.

وی با اشاره به این‌که طی ۳ سال اخیر حدود ۷۰۰۰ میلیارد از منابع داخلی شامل وام بانکی، وام مسکن مهر و … برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی و روبنایی هزینه شده است، گفت: اینها باعث می‌شود از این به بعد سرمایه‌گذاری در شهر پردیس توجیه‌پذیر شود.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 460 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها