سمپاشی گروپ حرکت در مسیر زنجیره تولید موجب بهره وری بخش کشاورزی می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر،  محمود حجتی پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح نخستین مرکز تحقیقاتی تولید خوراک دام، طیور آبزیان کشور در شهرکرد، اظهار داشت: نقد کردن به فعالیت ها مشکلی ندارد و باید در صدد رفع آنها باشیم اما نباید به دنبال چیزی که رسانه های بیگانه می خواهند رفت و باید اصل نظام را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه باید تولید کرد و زنجیره تولید را گسترش داد، گفت: باید محصولات تولیدی در چارچوب زنجیره تولید پایدار باشند تا تولید ارتقا یافته و بهره وری داشته باشد.

 وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: باید ظرفیت های گوناگون کشور مانند ظرفیت انسانی، اقتصادی و… را بسیج کرد و در خدمت رشد، مردم، تولید و شکوفایی اقتصادی قرار داد.

وی ادامه داد: ممکن است اختلاف سلیقه باشد اما همه متعلق به یک نظام هستیم وباید دست به دست همدیگر بدهیم و در مسیر ساختن کشور حرکت کنیم.

 وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: کسی در دنیا دل گرو ایران ندارد و باید خودمان به فکر خودمان باشیم و موانع سد راه توسعه کشور را بر طرف کنیم.

وی ادامه داد: در سه استان شمالی کشور ۱۷هزار تن آبزی پروری انجام می‌شود اما در چهارمحال و بختیاری ۲۵ هزار تن آبزی پروری صورت می‌گیرد که اتفاق مهمی است.

 وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بیشماری برای توسعه بخش کشاورزی دارد که باید از این ظرفیت در مسیر توسعه استان بهره گیری کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها