سمپاشی گروپ حساسیت کنونی به حوزه کشاورزی طی ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه است - سمپاشی گروپ

به گزاری خبرنگار مهر، خلیل آقایی بعد از ظهر سه شنبه در سیزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری و سومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در اردبیل افزود: طی ۴۰ سال گذشته هیچ وقت شرایط حوزه کشاورزی به مانند امروز نبوده و هم اکنون مسئولان کشور به نقش و اهمیت حوزه کشاورزی و منابع طبیعی واقف و حساس شده اند.

وی با بیان اینکه امروز میدان برای فعالیت و کار کردن مهیا شده است، اضافه کرد: توجه و حساسیت لازم در بین مسئولان کشوری نسبت به حوزه آبخیزداری بوده، هست و خواهد بود.

رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تصریح کرد: در حال حاضر انجمن های علمی حوزه های کشاورزی تشکیل شده است و اساتید و دانشجویان در این انجمن ها می توانند در زمینه مطالبه گری آبخیزداری فعالیت کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: امروز تکلیف همه ما روشن است، تکلیف این است که فقط باید کار کنیم و دنبال راهکار برای مسائل مرتبط باشیم و وارد عرصه اجرایی شویم.

آقایی با اشاره به اینکه از آب کم می توان بهترین استفاده را کرد، یادآور شد: با مدیریت صحیح و علمی می توان در فصل پر باران از سیلاب و تخریب جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه بارقه های امید در حوزه آبخیزداری را در رفتار، چشم ها و گفتار مردم می بینیم، اضافه کرد: مشکل امروز ما در حوزه آبخیزداری، مشکل فنی نیست و ما نقاط امید بسیار زیادی در آبخیزداری داریم و باید این حوزه را جدی بگیریم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها