سمپاشی گروپ حلقه زنجیره تولید مفقود مانده است/ احیای آببندان های شمال - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حجتی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از کشتارگاه طیور در گلوگاه در جمع مدعوین شرکت کننده در این مراسم اظهار داشت: زنجیره تولید در بخش کشاورزی حساسیتی است که از ابتدا بوده و همچنان هم دارد و باید در این بخش کارهای زیرنایی مناسب انجام شود.

وی با اعلام اینکه صنعت طیور افتخار کشور است؛ یادآور شد: مازندران استان شاخص در صنعت طیور کشور است و باید ارز یارانه ای مناسب در این بخش لحاظ شود و این ارز در اختیار نهاده های تولید، کالاهای اساسی و صنعت طیور به عنوان صنعت پرافتخار کشور قرار گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشورمان جزو هشت کشور اول تولید کننده طیور است و در کمتر محصولی دارای چنین رتبه جهانی هستیم و برای توسعه تولید در این بخش و افزایش صادرات باید تلاش شود.

حجتی اظهار کرد: اکنون با برخورداری از کشتارگاههای مجهز و مدرن طیور که منطبق با تکنولوژی های برتر دنیا است تولیدات غذایی مورد تایید کارشناسان مواد غذایی دنیا وارد بازار می شود و باید همه پشتیبان این صنعت و صنایعی باشیم که در راستای توسعه اقتصاد تلاش همه جانبه دارند.

وی افزود: اکنون در کشور محصولات لبنی فراوان داریم اما تعداد محدودی مجوز صدور دارند و لذا باید در این بخش براساس استانداردهای لازم تلاش شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در مجموعه کشتارگاه گلوگاه، سرمایه گذاری کلان و بی نظیری انجام شده است و آنانی که در صنعت طیور فعالیت دارند؛ زنجیره تولید ایجاد کنند و در بخش تامین نهاده ها و همچنین تولید از مزرعه تا سفره هم با دقت وارد عمل شوند و ما هم ارز یارانه ای در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهیم.

وی همچنین با اشاره به کمبود آب در شمال کشور و مشکلات ناشی از آن افزود: احیای آب بندان های شمال کشور با قوت انجام شود تا با ذخیره سازی مناسب آب مشکلات کمبود آب برطرف شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها