سمپاشی گروپ حمایت از اشتغال گسترده و مولد جوانان در مرند - سمپاشی گروپ

منوچهر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از ثبت نام سامانه یکپارچه تسهیلات وزارت کشاورزی (سیتا) با هدف حمایت از اشتغال گسترده و مولد جوانان خبر داد و گفت: محصولات گلخانه‌ای، شیلات و آبزیان و گیاهان دارویی در مناطق کم برخوردار ۷ درصد و در مناطق برخوردار ۹ درصد تعیین شده است.

وی افزود: نرخ سود بانکی در سایر رسته‌های اولویت دار که شامل ۷ رسته بعدی است در مناطق غیر برخوردار ۱۲ درصد و در مناطق برخوردار ۱۵.۱ درصد تعیین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرند با اشاره به راه اندازی سامانه اختصاصی تسهیلات بانکی بخش کشاورزی به نشانی http://cita.maj.ir خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی وزارت جهاد کشاورزی، از این پس کلیه عملیات‌های اعتباری و تسهیلاتی متقاضیان فعالیت‌های بخش کشاورزی، از طریق ثبت نام اینترنتی در سامانه سیتا انجام خواهد شد.

رحمانی افزود: در همین راستا متقاضیان ضمن استفاده از منابع پیش بینی شده ذیل تبصره ۱۸ و رسته‌های اولویت دار مرتبط می‌توانند از اعتبارات تسهیلاتی کمک‌های فنی و اعتباری و منابع داخلی بانک، حسب تخصیص اعتبار و اطلاع رسانی‌های انجام شده از طریق ثبت نام در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری (سیتا) بهره مند شوند.

وی در پایان اذعان داشت: کاربران مستقر در مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان مرند نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی مراجعین و کشاورزان هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها