سمپاشی گروپ حمایت از بخش کشاورزی باید در اولویت قرار گیرد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی صبح پنج شنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت تصریح کرد: گفته می شود کشاورزی اولویت است اما باید گفت کدام زمین و تسهیلات ارزان به این حوزه اختصاص داده شده است.

وی افزود: در خود استان اردبیل با وجود قابلیت کشاورزی آن حمایت مطلوبی نداریم و به عنوان مثال در وضعیتی که قیمت زمین در شهرک صنعتی این استان و استان های بزرگ یکسان است، سرمایه گذار علاقه مند به سرمایه گذاری در استان کوچک نخواهد بود.

سرپرست استانداری اردبیل متذکر شد: اگر بخش کشاورزی اولویت دارد باید برای صنایع تبدیلی و نوسازی زیرساخت های آن فکری اندیشید و حمایت مطلوب از دستان پینه بسته کشاورز داشت.

عباسی در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان استان مبنی بر ابلاغ ۶۰ میلیارد تومان بودجه فنی اعتباری اضافه کرد: چنین اعتباری به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: بر اساس نظر نمایندگان مقرر شده ۲۰ درصد از اعتبارات عمرانی در قالب کمک های فنی اعتباری به رونق تولید و اشتغال اختصاص یابد که عملا این مبلغ تاکنون ابلاغ نشده است.

سرپرست استانداری اردبیل متذکر شد: در شورای برنامه ریزی مصوب شده این مبلغ به سه حوزه شامل یارانه طرح های مهم تولید، طرح های مهم اشتغال زا و مطالعه و تحقیق برای توسعه متوازن استان صرف شود.

عباسی تاکید کرد: گفته می شود ۴۰ درصد اعتبارات ابلاغ شده اما آیا این ابلاغ پول نقد است و تا زمانی که اعتبار در اختیا ما نباشد نمی توان به حوزه های ذکر شده اختصاص داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها