سمپاشی گروپ حمایت از کشاورزی از اولویت ها است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله رضیان دوشنبه شب در مراسم افتتاح بزرگترین نمایشگاه تخصصی سم، کود، نهال و نهاده ها، سیستم های نوین آبیاری و آب و خاک کشاورزی در قائم‌شهر، اظهار کرد: کشاورزی در مازندران حرف اول را می‌زند و اقتصاد برتر محسوب می‌شود و از جمله محورهای مورد تأکید دولت و مجلس است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم در جهت افزایش ظرفیتهای بخش کشاورزی و کیفی کردن تولید، تلاش کنیم و با استفاده بهینه از ظرفیت تولید با کمک بخش خصوصی به تولیدات داخلی کمک کنیم.

رضیان با اشاره به وجود ظرفیتهای بسیار خوب در بخش کشاورزی، بیان کرد: در شرایط جدید کشور، مجلس‌ و دولت با حمایت از تولیدات کشاورزی و دادن سوبسید ارز به محصولات کشاورزی، از بالا رفتن قیمت نهاده‌های کود وسم نسبت به سایر اقلام، جلوگیری کردند.

نماینده قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و جویبار درمجلس شورای اسلامی گفت: محورهای کشاورزی مورد تأکید دولت و مجلس است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران از افتتاح بزرگترین نمایشگاه تخصصی سم، کود، نهال و نهاده‌ها، سیستم نوین آبیاری و آب و خاک خبر داد.

عزیزاله شهیدی فر نیز اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش توانمندیها، و داشته‌های کشور و استان مازندران و شناخت ظرفیتها و پتانسیل‌های بخش خصوصی در تهیه و توزیع نهاده‌های کشاورزی است.

وی در خصوص حضور برخی از تولیدکنندگان خارجی در این نمایشگاه، توضیح داد: دنیا به روز درحال پیشرفت است و ما نمی‌توانیم از این غافله عقب بمانیم و دعوت از تولیدکنندگان خارجی موجب تبادل نظرات و مراودات بین کشورها می‌شود تا بتوانیم توانمندیها و تولیدات خود را با علم روز همراه کنیم.

شهیدی‌فر تصریح کرد: در این نمایشگاه بخش خصوصی با کمک بخش دولتی، دستاودهای خود را به نمایش گذاشته‌اند و افزایش کمی و کیفی تولیدات را می‌توان از مهمترین دستاوردهای آن دانست.

رئیس جهادکشاورزی مازندران برگزاری کارگاههای آموزشی، دعوت از پیشکسوتان و تولیدکنندگان برتر محصولات زراعی و باغی مازندران و استانهای همجوار را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه نام برد.

یادآور می‌شود بزرگترین نمایشگاه تخصصی سم، کود، نهال و نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و آب و خاک از ۲۱ تا ۲۵ آبان در سایت نمایشگاه بین‌المللی قائم‌شهر در دوسالن و ۱۲۰ غرقه و باحضور تولیدکنندگان داخلی و تعدادی از کشورهای خارجی در حال برگزاری است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها