سمپاشی گروپ خروج از وضعیت موجود نیازمند ایجاد ظرفیت‌های جدید است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان ظهر امروز چهارشنبه در جلسه کمیته فناوری و نوآوری شهرستان هشترود که با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی، جمعی از مسئولین و مخترعین این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: ظرفیت های و پتانسیل های شهرستان هشترود صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری هست اما این دلیل بر آن نیست که از دیگر جهات غافل شویم بلکه نیاز هست تا برای ایجاد ظرفیت های جدید تلاش کرده و ایده پردازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از مسئولینی که جهت تاسیس و ایجاد مرکز رشد و نوآوری شهرستان هشترود در دانشگاه پیام نور تلاش کردند نهایت تقدیر و تشکر را داریم ولی باید در نظر داشته باشیم که این عنوان صرفا استفاده نامی داشته باشد و در عمل چیزی از آن مشاهده نشود صورت خوشی ندارد.

امینیان خاطر نشان کرد:  اولین گام خروج از وضعیت موجود، خارج شدن از فضای یاس و نا امیدی در سطح شهرستان است. ابتدا باید ما ایده و پیشنهاد هایی در راستای ایجاد فضای امید، نشاط و زندگی در جامعه داشته باشیم و در گام بعدی بر روی مزیت ها و ظرفیت های شهرستان متمرکز شویم.

وی در پایان گفت: موقعیت کشور ما در عرصه فنآوری و نوآوری در جهان پایین است که این نیازمند خروج از وضعیت شعار گونه موجود و ورود به فاز اجرایی و پاسخگویی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها