سمپاشی گروپ دانشگاه جامع علمی کاربردی گره گشای حلقه مفقوده کسب و کار است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد رضایی شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان اظهار داشت: رسالت دانشگاه خدمت به جامعه است و علت شکل گیری دانشگاه در جهان احساس نیاز جامعه برای توسعه بود که در این زمینه علم از نسلی به نسل بعدی آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه چرخه علم و فناوری در کشورهای دنیا پیشرفت داشته است و ایران نیز یک سرزمین تمدن ساز در حوزه علمی و دینی بوده است، تاکید کرد: زمانی دانشگاه را تنها با هدف تحصیل تأسیس کردیم که باعث شد چرخه دانش و علم به سمت فناوری و ارتباط به نیاز جامعه تعریف نشود و این دو بخش هر کدام به صورت جداگانه فعالیت کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه دانشگاه تربیت مدرس با هدف جذب نیروی انسانی برای تدریس و آموزش تأسیس شد، ابراز داشت: امروز با وجود افزایش نیروی انسانی چرخه علم به درستی تعریف نشده است و نتوانسته نیازهای ما را رفع کند.

وی بیان داشت: بر اساس تصمیم دولت با توسعه آموزش عالی و استفاده از ساختمان‌های بلااستفاده در هر منطقه پروژه عمرانی جدیدی تعریف نخواهد شد تا از امکانات به نحو مطلوب بهره ببریم.

رضایی افزود: هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی منفعت مالی که کاربردی ندارد نیست و به دنبال گسترش علم مبتنی بر عمل و عمل مبتنی برعلم است، هدف ما آوردن علم و عمل در کنار یکدیگر برای بهبود وضعیت و ایجاد حلقه مفقوده کسب و کار است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان گفت: گلپایگان با وجود ۳۰ هزار هکتار زمین زراعی و ۱۹۰ هزار رأس دام سبک، ۴۰ هزار دام سنگین و ظرفیت بالای تولید قطعات مگاموتور می‌تواند به قطب تولید فرآورده‌های دامی و صنایع تبدیلی و غذایی و صنعتی تبدیل شود و دانشگاه جامع علمی کاربردی با تربیت نیروی انسانی متخصص در این رشته‌ها نیاز جامعه برآورده سازد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.