سمپاشی گروپ دانشگاه علوم کشاورزی ساری نامتوازن توسعه یافت - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله تیموری صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه به راهبردهای اساسی مدیریت خود اشاره کرد و خود را مکلف به اصول کلی و راهبردی دانست و گفت: اسناد بالادستی نظام مانند سند توسعه، سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و برنامه‌های دیگر به‌عنوان راهبرد پیش روی در دانشگاه استفاده خواهد شد.

وی افزود: این اسناد زمینه است تا مجموعه دانشگاهی نقش جامعه‌محوری پیدا کند و اولین دغدغه این است که این اسناد باهم اندیشی و همفکری به بسته‌های اجرایی در دانشگاه تبدیل شود تا به اهداف عالیه نظام دست‌یابیم.

وی اظهار داشت: مکلف به آن هستم تا خدامحوری را مبنای کار قرار دهم و به سمت خودمحوری نروم و در انتخاب مدیران به فرد نگاه نمی‌کنم و به یک تشخص مدیریتی با بهره‌گیری از تضارب توجه خواهم کرد.

تیموری با تأکید بر کرامت انسانی کارکنان و دانشجویان ادامه داد:  بدون شناسنامه و حب و بغض باید برای آینده دانشگاه کارکرد و در این راستا متعلق به جریان سیاسی خاصی نیستم.

رئیس دانشگاه جدید علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با عنوان اینکه معتقد به ایجاد انقلاب در دانشگاه نیستم گفت: دانشگاه در سال‌های متعدد در بخشی از حوزه‌ها رشد بسیاری خوبی داشته امابرداشت کنونی از دانشگاه این است که این رشد به شکل نامتوازن انجام شد و بسیاری از زیرساخت‌ها را نداریم.

تیموری یادآور شد: هنوز شرایط برای مهارت افزایی دانشجویان در دانشگاه مهیا نشده است و باید محدودیت‌های فراروی را رفع کنیم تا به یک محصول دارای مهارت و اعتماد دست‌یابیم.

وی افزود: یکی از تصمیم‌های بزرگ در دانشگاه این است که مأموریت تخصصی و غیررشته ای را توسعه دهیم و باید در پرورش دانشجو به تراز بین‌المللی فکر کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها