سمپاشی گروپ رشد ۳۰ درصدی صادرات محصولات کشاورزی در زنجان - سمپاشی گروپ

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر به توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان زنجان اشاره کردو گفت: طی سال گذشته ۲۳۴  هزار تن تولید صنایع تبدیلی و تکمیلی بوده است.

وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته موفقیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف کشاورزی کسب شده ودر این موفقیت‌ها تولیدکنندگان و بهره‌برداران مهم‌ترین رکن این بخش بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان یاد آورشد: افزایش تولید محصولات دامی، زراعی، باغی و شیلاتی در سال گذشته رخ داده وکشاورزی در دولت تدبیر و امید با شعار افزایش بهره‌وری آغاز شد.

جعفری  ابراز کرد: در دولت یازدهم پرهیز از توسعه کمی و توجه به ارتقای بهره‌وری در بخش کشاورزی مورد توجه بوده  و تامین نهاده‌های لازم از جمله توزیع کودهای شیمیایی در ارتقای بهره‌وری بسیار اهمیت دارد.

وی از رشد ۳۰ درصدی صادرات محصولات کشاورزی استان زنجان خبر داد و گفت: در این راستا به صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی در استان زنجان توجه خوبی شده  و در همین راستا ۲۳۴ هزار تن به ظرفیت صنایع تبدیلی و تکمیلی استان زنجان اضافه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: سهم اشتغال استان زنجان در بخش کشاورزی ۳۳.۶ درصد است و متوسط کشوری این بخش ۱۸ درصد است و طی سال گذشته ۴ هزار و ۶۰۳ تن تامین و توزیع به موقع نهاده های کشاورزی در استان زنجان بوده است.

وی گفت: کنترل مطلوب آفات و بیماری ها سن گندم ۱۱۰ هزار هکتار،ملخ مراکشی ۱۲ هزار هکتار بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها