سمپاشی گروپ رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی برگزار می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی،رویداد معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری حوزه کشاورزی در روزهای ۱۲ تا ۱۴ مرداد ماه به صورت آنلاین  برگزار می‌شود.

این رویداد مجازی (وبینار) به منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار خواهد شد.

محورهای رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته شامل نهاده‌های زراعی و دامی، مکانیزاسیون، آبیاری، کود و بذر و سموم کشاورزی خواهد بود و علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته ، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران عمده حوزه کشاورزی با شرکت‌های دانش بنیان، مذاکرات تجاریB۲B  به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

همچنین حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری معرفی و کارگاه‌های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه محصولات حوزه کشاورزی نیز در حاشیه این رویداد خواهد بود.

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته ، فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه این حوزه با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش بنیان و مراکز دانشگاهی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.