سمپاشی گروپ سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد تومانی برای ۱۹۶ پروژه کشاورزی در قم - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پورمیدانی ظهر یکشنبه در نشست خبری که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، با اشاره به سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در بخش کشاورزی استان قم از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال اظهار داشت: طی این مدت بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۹۶ پروژه داشته‌ایم که این ظرفیت ۱۱۲۰ فرصت شغلی به همراه داشته است.

وی تأمین نهاده‌های پایه را یکی از مهمترین برنامه‌های اساسی جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های اساسی تأمین نهاده‌های پایه بوده که در این راستا بیش از ۶۰ هزار تن نهاده در اختیار دامداران و کشاورزان قرار داده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه در راستای بهره وری اصلاح الگوی کشت داشتیم که در دو دشت قم بصورت پایلوت اجرایی شد، ادامه داد: در راستای افزایش بهره وری افزایش طرح کشت گلخانه‌ای را مورد توجه قرار دادیم که تا سال ۹۸ تنها ۳۲ هکتار کشت گلخانه‌ای داشتیم اما در تلاشیم این رقم را به ۱۲۰ هکتار برسانیم.

پورمیدانی با تأکید بر اینکه استان قم همیشه کمترین قیمت‌ها را در عرضه تولیدات کشاورزی داشته است، خاطرنشان کرد: در پروژه تولید گیاهان دارویی گل محمدی از ۳۰ هکتار به بیش از ۶۰۰ هکتار رسیده است و توسعه تولیدات آب بر محدود شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها