سمپاشی گروپ صنایع تبدیلی کشاورزی و شیلات در استان بوشهر گسترش یابد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه کشاورزی دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید استفاده مناسبی را از این ظرفیت‌ها ببریم.

وی خواستار افزایش کیفیت محصولات بخش کشاورزی استان شد و ادامه داد: بسته‌بندی و فرآوری محصولات تولیدی در بخش کشاورزی به عنوان یک ضرورت در دستور کار باشد.

استاندار بوشهر به کمبود منابع آبی در سطح استان اشاره کرد و افزود: استفاده بهینه از منابع آبی و به‌کارگیری شیوه‌های نوین آبیاری علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب زمینه افزایش کیفیت و کمیت محصولات را نیز فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از بخش کشاورزی استان بوشهر، بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب در اجرای طرح‌های شیلات و کشاورزی در استان حرکت شود تا نتیجه بهتری نیز دریافت کنیم.

سالاری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به زنجیره ارزش در عرصه کشاورزی، گفت: خوشه صنعتی خرما در استان بوشهر اجرایی می‌شود که نقش مهمی در بهبود اقتصاد خرما خواهد داشت.

وی بر لزوم استفاده از اراضی کشاورزی برای اجرای طرح‌های مربوط به این حوزه تاکید کرد و ادامه داد: برای ساخت گلخانه باید از اراضی کشاورزی استفاده شود و اراضی ملی به این طرح‌ها واگذار نشود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های کنترل روان آبها، تثبیت شن‌های روان و بیابان‌زدایی، تصریح کرد: استان بوشهر در حوزه آبزی‌پروری ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها