سمپاشی گروپ ضرورت اخذ گواهینامه برای همه رانندگان وسایل نقلیه کشاورزی - سمپاشی گروپ

سرهنگ محسن ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر از اعطای گواهینامه ویژه تراکتور به رانندگان این وسیله نقلیه درشهرستان سیروان خبر داد.

وی اظهار داشت: این طرح امسال برای چندمین بار در استان و در راستای ارائه خدمات به متقاضیان گواهینامه رانندگی ویژه تراکتور در شهرستان های دور دست اجرایی شده است .

وی افزود: درفاز سوم این طرح تعداد ۷۰ نفر ازمالکان تراکتور،متقاضی گواهینامه رانندگی درشهرستان سیروان توسط کارشناسان راهور آموزش دیده و در آزمون ها ی نظری و عملی شرکت کردند .

سرهنگ ناصری تصریح کرد: این طرح پیش تر در شهرستان های دهلران و دره شهر که فاقد آموزشگاه رانندگی گواهینامه ویژه تراکتور بود نیز اجرایی شده است. 

وی با اشاره به ضرورت اخذ گواهینامه برای همه رانندگان وسایل نقلیه کشاورزی، گفت: درصورتیکه راننده وسیله نقلیه کشاورزی بدون داشتن گواهینامه رسمی مبادرت به هدایت وسیله نقلیه کندمرتکب جرم شده و درصورت رویت توسط مامورین وسیله نقلیه او متوقف و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهدشد.

ناصری درپایان ابراز امیدواری کرد: با تداوم و اجرای این طرح درسایر شهرستان های دور از مرکزاستان، گامی هرچند کوچک درجهت کاستن ازمشکلات این قشر زحمت کش جامعه برداشته شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها