سمپاشی گروپ ضعف مدیران فرصت هایی را برای عرضه اندام دشمن فراهم کرده است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در دیدار معاونان و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان مرند که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به وجود نقص و ضعف در مدیریت های کشور اظهار داشت: مملکت ایران با ۲ میلیون کیلومتر مربع با وجود منابع آبی و خاکی و زیرزمینی، مردم با مشکلاتی روبه رو هستند که هم ما و هم گذشتگان در این مساله مقصر هستیم.

وی افزود: وابستگی در تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم، یک ضعف بزرگ است که باید بیش از این روی این مساله کار شده و مدیریت شود، مسلمانی تنها به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست، بلکه جامعه اسلامی باید در استقلال، خودکفا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ضعف هایی این کشور است که آن ضعف ها نیز توسط خود ما ایجاد شده و فرصتی برای دشمن فراهم شده است.

امام جمعه مرند تاکید کرد: امروز باید بیش از اوایل انقلاب، به صورت جهادی و قانونمند عمل کنیم، در یک و نیم سال گذشته قطعاً مسئولان ضعف داشتند و همه مشکلات ناشی از تحریم های آمریکا علیه انقلاب اسلامی نیست.

وی افزود: خرید گندم به قیمت هزار و ۷۰۰ تومان که زمزمه های آن به گوش می رسد، مشکلاتی را امسال ایجاد خواهد کرد و مساله ای مانند گوشت را به وجود خواهد آورد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده همچنین اذعان داشت: وزارت جهاد کشاورزی باید بر روی آموزش کشاورزان به صورت ویژه کار کند تا شاهد تولید کیفی باشیم، چرا باید محصولات صادراتی ما در کشورهایی مانند عراق و سوریه، دور ریخته شده اما محصولات کشاورزی ارمنستان مورد استفاده قرار بگیرد.

امام جمعه مرند در بخش دیگری با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ کار در کشور، اظهار داشت: در کشوری مثل ژاپن که بیشتر مردم آن بودایی هستند، به قدری فرهنگ کار ترویج پیدا کرده که مرگ به خاطر کار بیشتر، یک ارزش محسوب می شود.

وی ادامه داد: جایگاه کشاورزی و تولید محصولات در شهرستان مرند باید با تلاش جهاد کشاورزی و همراهی مردم، در سطح استان آذربایجان شرقی ارتقا پیدا کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها