سمپاشی گروپ طرح کشت حفاظتی در ۴ هزارهکتار اجرا شده است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری  شامگاه سه شنبه در جلسه شورای منابع آبی استان، افزود: به‌منظور صرفه‌جویی در آب حدود ۱۸ هزار تن از انواع گندم و جو توزیع می‌شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به توسعه آبیاری نوین در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در استان زنجان در توسعه آبیاری میکرو رتبه دوم را در کشور داریم و استقبال کشاورزان از اجرای این طرح بسیار خوب است. 

جعفری به اجرای طرح تغییر الگوی کشت بهاره به پاییزه اشاره کرد و گفت: این طرح در ۴ هزار و ۲۴۶ هکتار اجرا شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: اجرای طرح کشت حفاظتی و کمک به مصرف آب کمتر از اقدامات صورت گرفته است و این طرح در ۴ هزار و۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان اجرا شده  که شامل گل‌رنگ و سایر علوفه است.

جعفری تأکید کرد: اولویت مهم این سازمان اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار است و توجه به امر مهم طرح آبیاری تحت‌فشار باعث صرفه‌جویی در آب می‌شود و تاکنون هم در استان به خوبی اجرا شده است.

وی افزود: در استان زنجان بخش کشاورزی سهم خوبی در اقتصاد دارد و در امسال این بخش در زمینه اقتصاد مقاومتی برنامه‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده و در دست اجرا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: اجرای آبیاری نوین تحت‌فشار از سال ۹۳ در استان اجرا شده و توفیقات خوبی هم داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها