سمپاشی گروپ ظرفیت تولید صنایع تبدیلی در زنجان ۷۱۱ هزار تن است - سمپاشی گروپ

به گزارش  خبرنگار مهر، حسین جعفری ظهر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و استانی صنایع تبدیلی و غذایی، افزود: حوزه صنایع تبدیلی و غذایی ظرفیت‌های بسیاری دارد و متقاضیان زیادی خواهان سرمایه‌گذاری در این بخش هستند.

وی اظهار کرد: اعطای تسهیلات اشتغال روستایی فرصت بسیار خوبی برای گسترش سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه صنایع تبدیلی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: لزوم ارائه ایده‌های نو برای هدایت سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی و غذایی ضروری است  و با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌گرفته ۶۸ درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

جعفری تأکید کرد: ضروری است با ارائه ایده‌های نو به سرمایه‌گذاران، سهم بیشتری از تسهیلات اشتغال روستایی به حوزه صنایع غذایی اختصاص یابد.

وی گفت: به‌منظور افزایش فروش و صادرات، با همکاری دانشگاه و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز، محصولات و فرآورده‌های متنوع و نوین متناسب با سلیقه بازارهای مختلف در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: توسعه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی مدنظر سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان است و  ما برای تحقق این امر مهم جدی هستیم.

جعفری افزود: امسال ظرفیت تولید  صنایع تبدیلی در استان زنجان ۷۱۱ هزار تُن است که توسعه تولید صنایع تبدیلی در استان در افزایش بهره‌وری تولیدات مؤثر بوده و از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان است.

وی به مشکلات فرآروی ایجاد و توسعه واحدهای فرآوری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: کمبود نقدینگی و نداشتن تجربه کافی برای حضور در بازارهای جهانی، از مشکلات و چالش‌های فرآوری محصولات کشاورزی در استان زنجان است و توسعه صنایع تبدیلی مدنظر سازمان جهاد کشاورزی استان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها