سمپاشی گروپ فضای امید در خلخال ایجاد شده است/توسعه کشاورزی در جنوب استان - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون بابایی صبح دوشنبه در بازدید از مزارع کشاورزی شهرستان خلخال تصریح کرد: در سال ۹۶ میزان کاشت زعفران در خلخال ۱۲.۵ هکتار بود که این آمار در سال جاری به بیش از ۱۸ هکتار رسیده است.

وی با اشاره به افزایش کاشت گل محمدی از ۸۵ هکتار به ۱۰۲ هکتار، افزود: در احداث گلخانه‌ها نیز از فضای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع به ۱۵ هزار متر مربع ارتقا پیدا کردیم.

به گفته فرماندار خلخال، کاشت بادام زمینی در این شهرستان با رشد چشمگیری روبرو شده و در سال گذشته از کاشت ۷۰ هزار هکتار به ۱۲۰ هزار هکتار دست یافتیم.

بابایی با بیان اینکه در توجه به زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی شهرستان خلخال توجه ویژه‌ای را شاهد هستیم، ادامه داد: با به ثمر نشستن طرح‌های توسعه‌ای فعالیت‌های متنوع درنظر گرفته شده با حضور چشمگیر جوانان به بار خواهد نشست.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد خلخال ۲۵۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند که از این میان ۱۱۰ نفر جزو معتادان متجاهر هستند.

فرماندار خلخال با اشاره به اینکه در هشت ماه ابتدایی سال جاری برای ۹۵۳ نفر فرصت اشتغال فراهم شده است، افزود: با افتتاح طرح‌های بزرگ عمرانی بیش از دو هزار نفر از کارجویان در فرصت‌های شغلی مورد نظر جذب خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها