سمپاشی گروپ فعالیت ۲۷۰ واحد تبدیلی در کرمانشاه - سمپاشی گروپ

جلال کریمی زند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیش از این سازمان صمت مجوز ایجاد صنایع تبدیلی را در استان کرمانشاه ارائه می‌کرد، اظهار داشت: در حال حاضر با پروانه‌هایی که سازمان جهاد کشاورزی استان هم صادر کرده است ۲۷۰ صنایع تبدیلی در استان داریم که به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان در زمینه کشاورزی بیشترین صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی است که ۱۴۰ واحد صنعتی با ظرفیت ۲ میلیون تن در این بخش وجود دارد.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ۹۰ واحد صنایع تبدیلی با ظرفیت حدود ۲ میلیون تن در بخش دام و طیور نیز ایجاد شده و  بخش باغبانی نیز ۳۵ واحد صنایع تبدیلی با ظرفیت ۱۳۰ هزار تن وجود دارد.

وی با بیان اینکه چهارمین زیربخش پرمحصول کشاورزی شیلات است هم تصریح کرد: ۴ واحد صنایع تبدیلی با ظرفیتی حدود ۱۴ هزار تن وجود دارد.

کریمی زند با بیان اینکه در قالب برنامه ششم توسعه امسال باید برای حدود ۶۲ هزار تن در استان کرمانشاه در حوزه صنایع تبدیلی ظرفیت سازی شود، گفت: تا کنون ۱۴ کارخانه با ظرفیت بیش از ۷۵ هزار تن در استان راه اندازی، تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی از افتتاح ۶ واحد صنایع تبدیلی استان کرمانشاه در دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: این واحد ها با ظرفیت ۳۳۵۰۰ تن با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها