سمپاشی گروپ مجریان بازمهندسی نظام آموزشی علوم کشاورزی دانشگاه آزاد منصوب شدند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مهدی طهرانچی با صدور حکمی محمدرضا اردکانی و محمدعلی باغستانی را به عنوان مجریان طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: « امکانات وسیع دانشگاه در حوزه غذا و امنیت غذایی و گیاهان دارویی از یک سو و عدم تمایل دانشجویان به تحصیل در رشته‌های مرتبط با حوزه کشاورزی، نشان از الزام توجه ویژه آموزش عالی کشور به این حوزه دارد. ظرفیت نیروهای کارآمد و زیرساخت‌های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت مغتنمی را فراهم آورده است که تحولی چشمگیر در این عرصه ایجاد شود.

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی آن جنابان، به موجب این حکم به عنوان «مجری طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انسانی و زیرساختی دانشگاه، در انجام امور محوله و ارائه گزارش جامع راهبردی در جهت ارتقاء و کارآمدسازی آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری دانشگاه موفق باشید.

لازم است تمامی معاونت‌های ستادی و واحدهای استانی همکاری لازم را برای انجام امور محوله و ارائه گزارش منظم پیشرفت، انجام دهند.»

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها