سمپاشی گروپ مجموعه جهاد کشاورزی،کشاورزان را به سمت بهترین تولید هدایت کند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان که با موضوع توسعه بخش کشاورزی در سنندج تشکیل شد،گفت: جهاد کشاورزی مجموعه گسترده ای است که فعالیت بسیاری از بخش های دیگر وابسته به تولیدات آن است.

وی عنوان کرد: همواره  مسئولان ما در سخنان و گفته  هایشان به کشاورزی و توسعه آن اشاره می کنند ولی کمتر شاهد عمل در این رابطه هستیم.

وی با اشاره  به اینکه یکی از ظرفیت های خوب کشورما کشاورزی است، بیان کرد: در کشورما، کردستان یکی از استان هایی است که دارای مزیت ویژه کشاورزی است و سه  عامل مهم و اساسی این بخش شامل آب، خاک و هوا را دارا است.

نماینده ولی فقیه در کردستان یکی از بهترین شغل ها را کشاورزی خواند و اظهارداشت:  تولید گیاهان دارویی در راستای  تولید وتوسعه داروهای گیاهی که بیشترین و ارزشمندترین تاثیرگذاری را به نسبت داروهای شیمیایی دارند، باید در منطقه ما هم که ظرفیت آن وجود دارد باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله حسینی شاهرودی بر مدیریت، هدایت و راهنمایی مردم از سوی مجموعه جهاد کشاورزی استان تاکید کرد و افزود:  مجموعه جهاد کشاورزی مردم را باید هدایت که چگونه از آب بهترین بهره وری را داشته و از چه ارقام وگونه هایی استفاده کنندکه بیشترین عملکرد را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ارقام و گونه های مختلف محصولات به مردم معرفی شود، افزود:  در اقصی نقاط استان استعداد و ظرفیت تولید محصولات متفاوت است و باید به این مهم توجه شود.

وی اضافه کرد: مردم به سمت تولید چه محصولی بروند که در آمد و ارش افزوده ایجاد کند و این مسئله باید توسط کارشناسان جهادکشاورزی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان  بیان کرد: اشتغالی که در بخش کشاورزی  می توان ایجاد کرد در سایر بخش ها با این میزان هزینه قابل اجرا نیست و این  ظرفیت و اهمیت این بخش را می رساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها