سمپاشی گروپ مدیران دستگاه‌ها تعامل با بخشداران مناطق را مدنظر قرار دهند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی روز چهارشنبه در نشست با فرمانداران و بخشداران استان مرکزی با موضوع بررسی مشکلات حوزه کشاورزی در اراک، اظهار داشت: باوجود اینکه استان مرکزی به عنوان قطب بزرگ صنعت در کشور مطرح است، ولی در حوزه کشاورزی نیز از ظرفیت و پتانسیل خوب برخوردار است به نحوی که براساس گزارش ها در حوزه کشاورزی جزو پنج استان برتر کشور به شمار می رود.

وی افزود: این استان با ۸۲هزار بهره بردار سه درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند و این جایگاه در حوزه کشاورزی، در کنار صنعت قابل توجه است که از این شرایط برای توسعه همه جانبه استان مرکزی باید بهره برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی ادامه داد: مسایل و مشکلاتی که ازسوی فرمانداران و بخشداران در ارتباط با موضوع کشاورزی، دامداری و… مطرح می شود باید ازسوی مدیران کل مورد توجه قرار گیرد و با تعامل و تفاهم نسبت به رفع آنها با برنامه ریزی دقیق و کار کارشناسی اقدام شود چراکه رفع مشکلات کشاورزی موجب رونق کسب و کار و تولید و سودآوری در روستاها می شود.

حسن بیگی بیان داشت: فرمانداران برای بررسی و رفع مشکلات حوزه کشاورزی، جلسه تشکیل دهند، چنانچه مشکلات در منطقه رفع نشد، رئیس جهاد کشاورزی استان و کارشناسان جهاد به همراه یک نفر از حوزه اقتصادی استانداری در شهرستان حضور پیدا خواهند کرد تا نسبت به بررسی و در نهایت رفع مشکلات اقدام مفید صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار است که سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداران برای اجرای مصوبات پیگیری مضاعف داشته باشند اگر به این امید بنشینیم که مشکلات بدون پیگیری و ارایه راهکارهای منطقی و اصولی رفع شود خیال باطل است و قطعا مشکلات دیگری نیز اضافه خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا یک بار دیگر حمایت از نظام و رهبری را به جهانیان ثابت کرد و بار مسئولیت  مسئولین نظام سنگین تر شد، بنابراین دولت و کارگزاران دولت باید برای رفع مشکلاتشان برنامه ریزی کرده و با توجه به مسئولیت هایی که برعهده دارند با رفتارهای نامناسب امید مردم را به یأس تبدیل نکنند.

حسن بیگی تصریح کرد: بایستی طوری عمل کنیم که مردم از عملکرد و نوع خدمت رسانی ما خشنود باشند چراکه خشنودی مردم خشنودی و رضایت خداوند را همراه دارد.

وی اضافه کرد: نباید در راه اندازی کار مردم تعلل کنیم، کارهای مردم در ادارات باید به سرعت به سرانجام برسد و مسئولین باید ضمن احترام به ارباب رجوع، از هرگونه کارشکنی و یا تعلل در انجام امور خودداری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی بایستی از روند روزمرگی خارج شده و با برنامه ریزی حرکت کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 151 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها