سمپاشی گروپ مرغداری به دلیل کمبود نهاده های دامی در زنجان تعطیل نشده است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، جواد تاراسی ظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد اشتغال استان زنجان در بخش کشاورزی است، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرو نا واحدهای مرغداری، گاوداری دچار مشکل شدند.

وی اظهار کرد: در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی واحدهای مشکل دار در بخش کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی حضور داشته باشند چرا که جایگاه واحدهای کشاورزی در این شورا مغفول مانده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، گفت در یک ماه اخیر بیش از ۷۰۰ تن مرغ توسط شرکت پشتیبانی برای استان زنجان خریداری شده است که این مهم باعث شده قیمت مرغ به روال عادی خود برگردد.

تاراسی تاکید کرد: متاسفانه کمبود نهاده‌های دامی در استان زنجان مشکل ایجاد کرده است و هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی برای استان زنجان خریداری شده است.

وی افزود: تاکنون هیچیک از واحدهای تولید کننده گوشت مرغ در استان زنجان به واسطه کاهش قیمت مرغ و افزایش قیمت نهاده‌ها تعطیل نشده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه در سال بیش از ۵۴ هزارتن طیور در استان تولید می‌شود، گفت: در حال حاضر بیش از ۳۱۰و احد پرورش طیور شامل مرغ گوشتی، مرغ تخم‌گذار و بوقلمون در استان فعالیت دارند.

تاراسی تاکید کرد: از این تعداد بیش از ۲۳۸ واحد پرورش مرغ گوشتی و ۱۷ واحد در زمینه پرورش مرغ تخم‌گذار فعال است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها