سمپاشی گروپ مشارکت مردمی در توسعه شبکه های آبیاری ضروری است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کردستان، خالد جعفری در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، اظهارداشت: مشارکت مردم و هماهنگ شدن آنها در قالب مجتمع ها عامل مهمی در پیشرفت توسعه شبکه های نوین آبیاری در استان است.

وی افزود: یکی از این فرصت های پیش آمده در زمینه توسعه شبکه آبیاری، سامانه های نوین آبیاری است که همکاری و مشارکت مردم را می طلبد تا اجرایی و به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در خصوص توسعه سامانه های نوین آبیاری در استان ادامه داد: در دو منطقه ممنوعه دهگلان و قروه تلاش بر این است که سامانه های نوین آبیاری اعمال شود که به افزایش راندمان آب کمک کند و سازمان جهاد کشاورزی به کشاورزانی که این شیوه را بکار گیرند تسهیلات یارانه ای و بلاعوض اختصاص خواهد داد.

جعفری از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های استان خواست روند پروژه های بخش کشاورزی بخصوص در زمینه پایاب سدها را با دقت و همت هر چه بیشتر پیگیری و هماهنگی های لازم با بخش آب و خاک را به عمل آورند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش روز جهانی خاک در ۱۲ دی ماه امسال، بیان کرد: همایش روز جهانی خاک برای استان کردستان اهمیت ویژه ای دارد و شرکت در این همایش مثمر ثمر خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها