سمپاشی گروپ معرفی استارتاپ‌های بخش‌کشاورزی ایران در گزارش رسمی یونیدو - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمیدرضا مختاری اسکی، مجری پروژه کسب‌وکارهای نوپا در بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی درباره آخرین دستاوردهای بخش کشاورزی در حوزه استارت‌آپ‌ها گفت: در هفته گذشته یونیدو آلمان اقدام به انتشار گزارش سالانه خود کرد که در هشت نقطه از گزارش، نام ایران آمده و دو استارت‌آپ «بینج‌بار» و «کشمون» با درج عکس معرفی شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول، این نخستین‌بار است که یک نهاد بین‌المللی اقدام به معرفی استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی ایران در گزارش رسمی خود با پرچم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

مجری پروژه کسب‌وکارهای نوپا در بخش کشاورزی در ادامه با اشاره به برگزاری موفق «پایون استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی» در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران ۱۳۹۸‌، افزود: پس از این نمایشگاه، تیم‌های استارت‌آپی منتخب برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی آگریتکنیکا ۲۰۱۹ در هانور آلمان به «یونیدو آی‌تی‌پی‌او» آلمان معرفی شدند.

مختاری در ادامه با اشاره به موفقیت سه استارت‌آپ بخش کشاورزی در این نمایشگاه، افزود: در مسابقه‌ای که با نظارت داوران آلمانی برگزار شد، سه تیم «بینج‌بار» در حوزه فروش مستقیم برنج، «کشمون» در حوزه فروش مستقیم زعفران، عسل و زرشک و «انرژاین» در حوزه تولید انرژی از ضایعات برگزیده شدند.

وی ادامه داد: تیم «کشمون» موفق به دریافت ویزا و شرکت حضوری در نمایشگاه شد و دو تیم دیگر به‌صورت مجازی در نمایشگاه شرکت کردند و حالا، یونیدو آلمان در گزارش رسمی سالانه خود، به معرفی دو استارت‌آپ «بینج‌بار» و «کشمون» پرداخته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها