سمپاشی گروپ موانع سد راه توسعه بخش کشاورزی در کشور رفع می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اورنگی ظهر سه شنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه موانع سد راه توسعه بخش کشاورزی در کشور رفع می شود، اظهار داشت:توسعه بخش کشاورزی کشور نقش مهمی در رفع دغدغه های اقتصادی و اجتماعی مردم  دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی از پایه های مهم اقتصاد به شمار می رود، بیان کرد: توسعه بخش کشاورزی از مهمترین اهداف دولت در کشور است.

رئیس سازمان امور اراضی کشور بیان کرد: توانمندی های بسیار زیادی در بخش کشاورزی وجود دارد که باید در مسیر بهره گیری از این توانمندی ها حرکت کرد.

حرکت در مسیر تولید و توسعه بخش کشاورزی ضروری است

وی تاکید کرد: شرایط امروز کشورضرورت توسعه بخش تولید و کشاورزی را چندین برابر کرده است و باید در این مسیر حرکت کرد.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهار داشت: واگذاری اراضی نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی در سطح کشور دارد که باید ضوابط دست و پاگیر در این بخش اصلاح شود.

وی عنوان کرد اجرای صحیح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها با اجرای حدنگاری و رفع تداخلات اراضی و همچنین ایجاد بسترهای لازم برای سنددار شدن زمین های کشاورزان  از اصلی‌ترین اولویت‌های سازمان امور اراضی کشور است.

رئیس سازمان امور اراضی کشور تاکید کرد: همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی و همکاری بین بخش زمینه ساز توسعه بیشتر بخش کشاورزی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها