سمپاشی گروپ هدفگذاری برای اجرای سامانه آبیاری تحت فشار در زنجان ۱۸۱۷هکتار است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، جواد تاراسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به اجرای طرح آبیاری تحت فشار اشاره کرد و گفت: هدف گذاری برای اجرای سامانه آبیاری تحت فشار بیش از هزار و ۸۱۷ هکتار است.

وی اظهار کرد: ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی استان زنجان، تاکنون بیش از ۵۵ هزار و ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم آبیاری تحت‌فشار نصب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: خوشبختانه در اجرای طرح آبیاری تحت فشار در استان زنجان رشد بیش از ۱۶۷ درصدی وجود دارد.

تاراسی با بیان اینکه اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار در استان زنجان رشد دارد و با استقبال خوب کشاورزان همراه است، تاکید کرد: اولویت مهم این سازمان اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار است و توجه به امر مهم طرح آبیاری تحت‌فشار باعث صرفه‌جویی در آب می‌شود.

وی ابراز داشت: اجرای آبیاری نوین تحت‌فشار از سال ۹۳ در استان اجراشده و توفیقات خوبی دارد و در هر هکتار ۴ هزار و ۵۰۰ متر مکعب در مصرف آب صرفه جو یی می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان، افزود: در سال جهش تولید برای توسعه اشتغال در بخش کشاورزی برنامه ریزی و اقدامات لازم در دستور کار است.

تاراسی یادآور شد: دولت برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار در استان زنجان تسهیلات بسیار خوبی را پرداخت می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها