سمپاشی گروپ هفت هزار بهره برداری بخش کشاورزی در شهرستان شهرکرد فعالیت می کنند - سمپاشی گروپ

فرهاد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۰ کارشناس مروج مسئول پهنه در ۴۲ پهنه تولیدی شهرستان شهرکرد، کار خدمات‌رسانی به بهره‌برداران بخش کشاورزی را انجام می‌دهند.

وی با اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی، ۴۲ پهنه تولیدی در این شهرستان مشخص شده است که ۲۰ نفر از کارشناسان، با عنوان مروجان مسئول پهنه تولیدی، کار خدمات‌رسانی به بهره‌برداران پهنه تولیدی خود را انجام می‌دهند.

رفیعی افزود: این کارشناسان کار ثبت اطلاعات هفت هزار و۹۵۶ نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان در سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی را پیگیری می‌کنند که در کلیه زیر بخش‌ها شامل زراعت، باغبانی، شیلات و آبزیان، دام و طیور و صنایع کشاورزی است.

وی گفت: ثبت اطلاعات دقیق بهره‌برداران، جریان خدمات‌دهی به آنان را تسهیل می‌کند و همچنین با توجه به اهمیت ثبت و تکمیل اطلاعات در سامانه، کلیه خریدهای تضمینی و طرح‌های آمارگیری بخش کشاورزی از طریق این سامانه انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد بیان کرد: تجمیع آمار و اطلاعات ثبتی می‌تواند به عنوان آمارنامه محصولات کشاورزی استان لحاظ شود.

فرهاد رفیعی با تأکید بر اهمیت آمار و لزوم دستیابی به اطلاعات دقیق واحدهای تولیدی در برنامه‌ریزی‌ها، تصریح کرد: سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی با هدف افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و رفع موانع تولید، ایجاد شده و موجب به روز رسانی آمار پایه بخش کشاورزی و دستیابی به اطلاعات دقیق بهره‌برداران در کلیه زیر بخش‌ها می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها