سمپاشی گروپ همایش بین‌المللی کشاورزی ارگانیک در اردبیل برگزار شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح این همایش هدف از برگزاری  آن را شناخت ظرفیت‌های موجود در راستای تولید محصولات کشاورزی ارگانیک و همچنین مدیریت بهینه منابع موجود آب‌وخاک عنوان کرد.

گودرز صادقی با بیان اینکه در دهه‌های اخیر رشد جمعیتی موجب شده تقاضا برای مواد غذایی و محصولات کشاورزی افزایش یابد، اضافه کرد: ضروری است در حین تأمین نیازمندی‌ها به بهره‌وری محصولات تولیدی توجه شود.

وی به ضرورت شناسایی شیوه‌های تولید محصولات ارگانیک تأکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند در راستای ارتقا کمی و کیفی تولیدات محصولات کشاورزی ایده‌های متنوعی ارائه دهند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تولید محصولات ارگانیک را فرصتی برای کاهش صدمات به محیط‌زیست دانست و افزود: به ویژه در شرایط کنونی که با محدودیت منابع آبی و خاکی مواجه هستیم توجه به صیانت از محیط‌زیست ضروری است.

صادقی برگزاری همایش کشاورزی ارگانیک را فرصتی برای تبادل‌نظر محققان و پژوهشگران دانست و گفت: در این همایش ۴۵۰ مقاله به دبیرخانه جشنواره واصل شد.

وی با اشاره به حضور مقالاتی از دانشگاه‌های فرانسه و دانمارک اضافه کرد: ۴۰۹ مقاله به منظور ارائه در همایش انتخاب شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها