سمپاشی گروپ هیاتی از مسئولان استان هرمزگان به هلند و آلمان سفر کرد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر، ‌هیاتی متشکل از مسئولان و بخش خصوصی استان هرمزگان با هدف بهره مندی از تجارب و آخرین دستاوردها و جذب سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی  وتولید مواد غذائی در دو کشور هلند و آلمان، به این دو کشور سفر کردند.

هیات استان هرمزگان شامل معاون استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران کشاورزی و فعالان بخش خصوصی این استان در جریان سفر به هلند و با هماهنگی شرکت شورای بازرگانی ایران و هلند، از شرکت های تولید بذر و نهاده های کشاورزی و گلخانه های این کشور بازدید کردند.

علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه در دیدار با این هیات، از فعال سازی ظرفیت های استانی کشورمان برای تبادل تجربه و جذب سرمایه از کشور هلند استقبال نمود و تصریح کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران از ارتباط اقتصادی و تجاری استان های کشور با مناطق مختلف هلند حمایت می کند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه افزود: هر یک از استان های کشور با ویژگی های آب و هوائی متفاوت، دارای ظرفیت های بالقوه ای برای توسعه کشاورزی و تولید مواد غذائی هستند.

وی در همین باره تاکید کرد:‌ در این میان، استان هرمزگان با این ویژگی که در ایام سرد سال در بقیه نقاط کشور و اروپا  از آب و هوای مناسب برای کشت و کار و برداشت مخصول برخوردار است، می تواند به قطب صادرات محصولات کشاورزی تبدیل شود.

گفتنی است؛‌ هیات استان هرمزگان پیش از سفر به هلند، از نمایشگاه مواد غذائی در آلمان بازدید کرده بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها