سمپاشی گروپ پرداخت ۲میلیارد و۷۹۰میلیون ریال تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته خاک و در جمع کشاورزان شهرستان اهر، گفت: این میزان تسهیلات برای خرید ۸۰ دستگاه انواع ماشین آلات مدرن و خاک ورزی کشاورزی شامل تراکتور، کمباین، دنباله بند تراکتور و ردیف کار به بهره برداران بخش کشاورزی در شهرستان اهر، پرداخت شده است.

وی، افزود: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب بخش کشاورزی، ۶ کیلومتر از کانال های  آبیاری عمومی  کشاورزی  در شهرستان اهر، بهسازی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر، گفت: همچنین ۲۸ هکتار از اراضی پایاب چاه های کشاورزی در شهرستان اهر، به آبیاری تحت فشار تجهیز شده است.

اسدی، همچنین از پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث استخرهای ذخیره آب در شهرستان اهر  که  شامل ۱۰ استخر است خبر داد.

۹۵ درصد غذای  مورد نیاز انسان ها از خاک تأمین می شود

در این مراسم امام جمعه شهرستان اهر نیز با بیان اینکه ۹۵ درصد غذای  مورد نیاز انسان ها از خاک تأمین می شود، بر جلو گیری از آلودگی محیط زیست و به خصوص خاک بخش کشاورزی تأکید کرد.

آیت الله جواد حاجی زاده گفت:  کشاورزان برای تولید محصولات کشاورزی از لحاظ کمی و کیفی ضمن استفاده از تجهیزات به روز، از توصیه های کارشناسان کشاورزی نیز بهره مند شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها