سمپاشی گروپ پروژه پایاب سد خداآفرین از مجهزترین طرح‌های عرصه آب‌وخاک است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، ادواردو منصور عصر پنجشنبه در بازدید هیئت سازمان خواروبار جهانی فائو از پایاب سد خدا آفرین در استان اردبیل اضافه کرد: در این پروژه از پیشرفته ترین متدهای آبیاری بارانی موسوم به «سنتر پیوت» که در راستای کاهش مصرف آب کشاورزی است، استفاده می شود.

وی تاکید کرد که متخصصان ایرانی می توانند با استفاده از توانمندی های ارزشمند سیستم های سنتر پیوت به بالاترین سطح عملکرد در تولید محصولات کشاورزی دست پیدا کنند.

مدیر بخش آب و خاک سازمان خواروبار جهانی با اشاره به نقش موثری که اجرای این طرح ها در  پایداری امنیت غذایی در سطح ملی و جهانی دارد، تصریح کرد: ایران امروز در جهت استفاده بهینه از آب  کشاورزی، تبدیل اراضی دیم به آبی، رشد بهره وری و افزایش تولید محصولات کشاورزی قدم برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه سازمان فائو تلاش می کند با افزایش تولید محصولات کشاورزی در کشورهای دنیا باعث توسعه پایدار و امنیت غذایی شده و به بشریت خدمت کند، عنوان کرد: ما در زمینه ایجاد تشکل ها و نظام های بهره برداری تجربیات و دانش جهانی خود را در اختیار مسئولان ایران قرار خواهیم داد.

منصور با اشاره به اهداف سفر کارشناسان و مسئولان آب و خاک سازمان فائو به ایران متذکر شد: در این سفر قرار است از اقدامات اساسی جمهوری اسلامی در خصوص اجرای پروژه های بزرگ در راستای مدیریت بهینه از منابع آبی در سه استان اردبیل، ایلام و خوزستان بازدید کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها