سمپاشی گروپ پوشش زنده از یازدهمین سفر استانی دولت سیزدهم| رئیس جمهور در بیمارستان شهید رحیمی: پرداخت مطالبات معوقه پرستاران نباید در لفظ باقی بماند/ کادر درمان در ایام کرونا خوش درخشید + فیلم و عکس - سمپاشی گروپ

به گرازش خبرگزاری سمپاشی گروپ ازخرم‌آباد، آیت الله رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد مورد استقبال مسئولان استان لرستان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، برخی نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران لشکری و نظامی قرار گرفت.

 آیت الله رئیسی دریازدهمین سفراستانی خود در فرودگاه خرم آباد  ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) اظهارداشت: یاد شهدای لرستان و شهدای سلامت، خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان را گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی استان گفت: در استان علیرغم ظرفیت های زیر ساختی خوبی که دارد اما در صنایع برخی از واحدهای صنعتی نیمه تعطیل است برخی تعطیل شده، علیرغم نیاز بسیاری که به کار دارد و به شدت ما را رنج می دهد نسبت به لرستان که پسران و دختران تحصیل، بیکاری رنجشان می دهد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ظرفیت های آب و خا ک و گردشگری وجود دارد ولی بیکار در استان فروان است که محور برنامه ها این است که موانع ومشکلات بررسی و آنچه می شود در استان و در تهران پیگیری شود.

آیت الله رئیسی عنوان کرد: تلاش می کنیم تا رنج بیکاری و بی شغلی را بکاهیم و ظرفیت های بسیاری که وجود دارد بتواند به کار گرفته شود.

 

 

 

 

ظرفیت کارخانه یخچال سازی لرستان به طور کامل فعال شود

همچین آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ابتدای سفر خود به استان لرستان از کارخانه یخچال سازی بوژان شهرستان خرم آباد بازدیدکرد.

رئیس جمهور در بازدید از این مجموعه تولیدی بر فعالیت این کارخانه با تمام ظرفیت تاکید کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بلافاصله پس از ورود به خرم آباد در کارخانه نیمه فعال یخچال سازی بوژان لرستان حضور یافت و در گفت‌وگو با مسئولان و کارگران این کارخانه در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه تولیدی قرار گرفت.

رئیس جمهور در این بازدید با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مدیران کارخانه یخچال سازی بوژان مبنی بر اینکه با یک پنجم ظرفیت فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: در حالی که این مجموعه از تمام ظرفیت‌های لازم برخوردار است لازم است مسئولان استان با جدیت پیگیری کنند تا ظرفیت این کارخانه به طور کامل فعال شود.

وی افزود:همین ظرفیتی که  است باید فعال شود ،این ظرفیت وجود دارد، زیرساخت وجود دارد فقط باید یک همت جدی شود  که ان شا الله نیروهای این کارخانه را افزایش بدهیم.

رئیس جمهورعنوان کرد: این کارخانه هم اکنون ۱۰۰ نفرنیرو دارد  که باید به ۶۰۰ نفر برسد.

در این بازدید تعدادی از کارگران از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های خود را با رئیس جمهور در میان گذاشتند.

 

رئیس جمهور ازقلعه فلک الافلاک بازدید کرد

رئیس جمهور از قلعه تاریخی- فرهنگی فلک‌الافلاک در خرم آباد بازدید و بر فراهم کردن شرایط ثبت جهانی این قلعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سمپاشی گروپ  از خرم‌آباد، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جریان سفر به استان لرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف قلعه فلک‌الافلاک از نزدیک در جریان ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری این مجموعه قرار گرفت.

رئیس جمهور بر ضرورت آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک به عنوان یکی از مشکلات این مجموعه تاریخی- فرهنگی تاکید کرد و گفت: قلعه فلک‌الافلاک از آثار تمدنی و مدنیت مردم این خطه است و باید به خوبی نگهداری و معرفی شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: دولت برای ترمیم و نگهداری آثار تاریخی اعتبار مناسبی در نظر گرفته است و با توجه به اینکه میراث تاریخی و فرهنگی گنجینه‌های پرارزشی هستند، لذا باید برای نسلهای آینده به خوبی نگهداری شوند.

همچنین در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی و فرمانده سپاه استان توضیحاتی در مورد آزادسازی حریم قلعه فلک الافلک ارائه کردند و رئیس جمهور هم بر لزوم تسهیل در آزادسازی حریم این قلعه تاریخی برای ثبت جهانی تاکید کرد.

رئیس جمهور: کادر درمان در ایام کرونا خوش درخشید

رئیس جمهور همچنین در ادامه این سفر از بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بازدیدکرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در ادامه بازدیدهای خود از خرم آباد به مناسبت روز پرستار در بیمارستان شهید رحیمی حاضر شد و ضمن گفت و گو با کادر درمان در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

رئیس جمهور ضمن تقدیر از پرستاران جهت ارائه خدمت به بیماران اظهار داشت: صبوری پرستاران در راستای خدمت به بیمارانی که به هر دلیلی وارد بیمارستان شده اند، قابل تقدیر است.

آیت الله رئیسی با اشاره فعالیت پرستاران در ایام کرونایی بیان کرد: در ایام کرونا جریان خدمت پرستاری کشور خوش درخشید و پرستاران جان بر کف به خدمت بیماران شتافتند، لذا باید از زحمات کادر درمان و پرستاران به صورت خاص تشکر کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم که خداوند به شما اجر دهد و مشکلاتتان حل شود، چرا که پرستاران با خدا معامله می کنند.

رئیس جمهور: مطالبات معوقه پرستاران پرداخت شود

رئیس جمهور گفت: وزارت بهداشت و درمان مسئول پیگیری مطالبات پرستاران تا حصول نتیجه است.

به گزارش خبرگزاری سمپاشی گروپ از خرم آباد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ظهر امروز در ادامه بازدیدهای سفراستانی خود به لرستان در دیدار با جمعی از پرستاران لرستان در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد اظهار داشت: مسائل مربوط به پرداخت ها و معوقات پرستاران باید پیگیری شود و این پیگیری ها نباید در لفظ باقی بماند.

رئیس جمهور خطاب به وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد: این وزارتخانه مسئول پیگیری این جریان تا حصول نتیجه است، اگر بودجه های این وزارتخانه کفایت نمی کند، سازمان برنامه و بودجه اعتبار کافی را برای حل مشکل پرستاران اختصاص دهد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در این زمینه از واژه دستور استفاده نمی کنم، اما خواسته پرستاران محقق شود، گفت: باید به مناسبت روز پرستار مشکلات آن ها حل شود و دیگر نگرانی از بابت پرداخت ها و مطالبات نداشته باشند.

 

 

انتهای پیام / ۶۴۵/ ع

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها