سمپاشی گروپ چاه های کشاورزی بابلسر شناسنامه دار شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر،اسماعیل حسن زاده شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بابلسر که با حضور مدیران کل در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: در سال زراعی گذشته شهرستان بابلسر در بحث تامین سوخت و آب کشاوری دچار مشکلات فراوانی بود.

وی با تاکید به اینکه کلیه کشاورزانی که دارای چاه های غیرمجاز هستند نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند، گفت: اداره جهاد کشاورزی شهرستان مقدار واقعی اراضی کشاورزی شهرستان را به سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام وجهاد کشاورزی استان مراتب را به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اعلام کند و این امر ملاک عمل برای دریافت سوخت کشاورزی شهرستان خواهد بود.

فرماندار بابلسر در خصوص قطع سوخت مایع پلاژداران نیز تاکید کرد جلسه ای مجزا با حضور شهرداری، شورا ، فرمانداری و اتحادیه پلاژداران برگزار شود.

حسن زاده همچنین با بیان اینکه آب منطقه ای و جهاد کشاورزی نسبت به لایروبی رودخانه، انهار و آب بندانها با مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی روستا اقدام کنند،گفت: سه آبندان در سه بخش شهرستان که دارای شرایط اضطرار برای ذخیره‌سازی آب دارند  توسط اداره جهاد کشاورزی شهرستان با هماهنگی بخشداران شناسایی و به جهاد استان معرفی کنند و حداکثر تا اول بهمن ۹۷ نسبت به لایروبی آن اقدام شود.

وی با تأکید به تمکین کشاورزان برای پروانه دار کردن چاه های کشاورزی گفت: مقدار هزینه برای اخذ پروانه چاه تعدیل و تقسیط به نفع کشاورزان شود تا کشاورزان از مزایای آن استفاده کنند.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: فلسفه وجودی ما حل مشکلات مردم است انتظار داریم  شوراها و دهیاران به دستگاه های اجرایی در حل مشکلات کمک و یاری کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها