سمپاشی گروپ کشاورزان کودهای مورد نیاز خود را از کارگزاران رسمی خریداری کنند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر، اقبالی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت: قبل از فصل کشت از سازمان جهادکشاورزی استان و شهرستانها در خواست شده که نسبت به معرفی کارگزاران جهت خرید به موقع و دسترسی سهل و آسان کشاورزان به کود فسفاته و پتاسه برای ایام تعطیلات نوروز اقدام و کارگزاران به همراه مقدار کود مورد نیاز به این شرکت معرفی شده اند و بر این اساس این کودها تامین و در اختیار کارگزاران قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کود اوره نیز با هماهنگی های انجام شده با دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی از مبادی بندر امام(ره) و چند پترو شیمی در حال تدارک، تامین و حمل به استان است. 

اقبالی با اشاره به عدم خرید کود اوره توسط کشاورزان در فصل پاییز و زمستان یادآورشد: عدم استقبال به موقع کشاورزان عزیز از کود اوره در ماهای گذشته ناشی از نبود بارش پاییزه بود، اما وقوع بارندگی های اخیر موجب تجمیع و تشدید تقاضا برای کود اوره شده و با توجه به محدودیت تحویل توسط پتروشیمی کرمانشاه مجبور شدیم از سایر پتروشیمی ها و همچنین بندرامام(ره) اوره به استان کرمانشاه حمل و وارد کنیم.

وی گفت: کشاورزان کودهای مورد نیاز خود را فقط از طریق کارگزاران رسمی خریداری نموده و از خرید توسط دلالان و واسطه خودداری کنند زیرا این کودها بیش از نیاز واقعی کشاورزان در حال حمل و توزیع از طریق کارگزاران رسمی می باشد.

وی افزود: حدود ۳۰۰۰ تن کود اوره تخصیصی به استان از مبدا بندر امام(ره) نیز پس از خرید توسط کارگزاران به نقاط مصرف حمل وتحویل خواهد شد.

اقبالی افزود: البته کشاورزان عزیز توجه بفرمایند که کود دی آمونیوم فسفات از سبد یارانه ای خارج شده و به‌صورت آزاد است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها