سمپاشی گروپ کشاورزی باید اقتصادی شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ایمانی تبار عصر دوشنبه در دیدار روسای سازمان جهاد کشاورزی استان با سرپرست استاندری کرمان اظهار داشت: جهاد یک امر معنوی است و سابقه جهاد یک سابقه درخشان است که مورد عنایت مسئولان به ویژه مقام معظم رهبری و قبل از ایشان امام راحل (ره) قرار گرفته بود.

وی افزود: بخش کشاورزی مربوط به انبیاء و بزرگان بوده است و سابقه آن به مباحث قرآنی بر می گردد.

ایمانی تبار عنوان کرد: ما امروز نیاز به مباحث اقتصادی داریم و هر کشوری بخواهد روی پای خود بایستد باید به اقتصاد مقاومتی بپردازد و اقتصاد مقاومتی منهای بخش کشاورزی امکان پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شمال استان کرمان بیان داشت: این امکان ندارد که برای مایحتاج و غذا خود نیاز به خارج داشته باشیم و بگوییم ما روی پای خود در اقتصاد مقاومتی هستیم.

وی گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که کشاورزی ما کشاورزی اقتصادی شود متاسفانه سابقه نشان می دهد خیلی از افراد کشاورزی را به دلیل اینکه اقتصادی نبوده رها کرده اند و امروز همکاران ما در جهاد کشاورزی تلاش می کنند تا کشاورزی را اقتصادی کنند.

ایمانی تبار تصریح کرد: ما سال های سال به دنبال این بوده ایم وضعیت کارکنان جهاد کشاوزی بهبود پیدا کند اما عموما وضعیت مزایا و حقوق آنها خوب نیست و امیدوارم این امر مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها