سمپاشی گروپ کم فروشان و گران فروشان نان با کاهش سهمیه آرد جریمه می‌شوند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری سمپاشی گروپ عباس ارشدی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران در جلسه کارگروه آرد و نان درخصوص نحوه برخورد با تخلفات نانوائی و درخصوص نحوه برخورد با تخلفات نانوائی و ارزیابی کارخانجات آرد استان اظهار داشت: به منظور بهبود شرایط واحدهای خبازی ، با واحدهایی که کم فروشی و یا گران فروشی می نمایند برخورد می گردد و سهمیه آرد اختصاص یافته آنها مورد تجدید نظر قرار می گیرد .

وی همچنین در مورد حمل و توزیع آرد در استان تهران گفت : در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و حمل و توزیع به شکل مطلوب اجرا می گردد.

در ادامه جلسه ، حشمت اله عسگری معاون اقتصادی استانداری تهران در مورد برنامه زمانبندی تعیین شده جهت بازسازی کارخانجات آرد استان گفت: کارخانجاتی که نیاز به بازسازی و بروز رسانی تأسیسات خود دارند باید ظرف مدت ۵ سال اقدام نمایند ، در غیراینصورت به ازاء هر سال تأخیر ۲۰ درصد از سهمیه آنان کسر و به کارخانجاتی که دارای شرایط مطلوب می باشند واگذار خواهد شد .

عسگـری بـا اشاره به انتقال وظائف دبیـرخانه کارگروه آرد و نـان استان از سازمان صمت به جهاد کشاورزی گفت : باید اطلاع رسانی لازم جهت آگاهی متقاضیان صورت گرفته و خدمات مربوطه بخوبی ارائه گردد .

وی در مورد درخواست جابجائی و تغییر مکان برخی واحدهای نانوائی گفت : این تغییر مکان مشروط به عدم اخلال در ارائه خدمت در مناطق و محلات بوده و منوط به نیاز و رضایتمندی ساکنین هر محل است.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها