سمپاشی گروپ ۱۱۰ میلیون لیتر مواد سوختی بین روستائیان هرمزگان توزیع شد - سمپاشی گروپ

سیروس اسدپور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از وظایف شبکه تعاونی‌های روستایی، عاملیت توزیع مواد سوختی بین روستاییان و کشاورزان است، اظهار کرد: در این راستا طی یک سال گذشته بیش از ۱۱۰ میلیون و ۸۴۸ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل نفت سفید، نفت گاز و بنزین در مراکز عرضه مواد نفتی و جایگاه سوخت روستایی در سطح استان توزیع شده است.

به گفته وی عاملان توزیع مواد سوختی شبکه تعاون روستایی طی این مدت، ۷۹ میلیون و ۳۲۴ هزار لیتر نفت گاز، ۲۸ میلیون و ۹۳۸ هزار لیتر بنزین و ۲ میلیون و ۵۸۶ هزار لیتر نفت سفید را بین روستاییان توزیع کرده‌اند.

مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان با بیان اینکه ۱۳۶ فروشندگی مواد سوختی تحت پوشش این سازمان در روستاهای استان وجود دارد، اظهار کرد: ارزش ریالی مواد سوختی عرضه شده بیش از ۸۱۲ میلیارد ریال است.

اسدپور رسالت شبکه تعاون روستایی را ارائه خدمات به روستاییان و اعضا تشکل‌های زیرپوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه‌های تعاونی‌ها عنوان کرد و گفت: در بحث تولید ملی، شبکه تعاون روستایی با ارائه خدمات مختلف به تولیدکنندگان و کشاورزان نقشی مهمی را در بخش کشاورزی و اقتصادی کشور ایفا می‌کنند.

وی افزود: همواره در تأمین نیازهای کشاورزان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در بحث رونق و جهش تولید بتوانیم فعالان و تولیدکنندگان این حوزه را یاری نمائیم.

توزیع ۲۲ هزار تن نهاده‌های دامی در هرمزگان

مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان گفت: به منظور تنظیم توزیع نهاده‌های دامی و تأمین بخشی از نیاز خوراک بیش از ۲۲ هزار تن انواع نهاده‌های دامی بین دامداران استان هرمزگان توزیع شد.

اسدپور گفت: در راستای خدمت رسانی به روستاییان و کشاورزان در یکسال گذشته ۲۲ هزار و ۱۰۰ تن انواع نهاده‌های دامی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی بین دامداران استان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: تشکل‌های شبکه تعاون روستایی استان در راستای بخشی از اهداف خود به منظور خدمات رسانی به اعضا شأن اقدام به تهیه و توزیع انواع نهاده‌های دامی بین دامداران و بهره برداران بخش کشاورزی کرده اند.

اسدپور تصریح کرد: این میزان نهاده‌های دامی به ارزش ۲۲۰ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

وی اظهار داشت: توزیع این مقدار نهاده‌های دامی در راستای حمایت از دامداران، تنظیم بازار، تثبیت قیمت نهاده‌های دامی و تأمین علوفه زمستانی انجام شده است.

مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان با بیان اینکه عمده این نهاده‌های دامی سبوس گندم بوده، افزود: کشاورزان نهاده‌ها را از اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی دامدارن خریداری می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها