سمپاشی گروپ ۱۶۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان کرمانشاهی خریداری شد - سمپاشی گروپ

مظفر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تا کنون بیش از ۱۶۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خریداری و در سیلوهای استاندارد ذخیره سازی شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور افزود: بر اساس دستورالعمل خرید تضمینی گندم همه ساله و قبل از آغاز فصل خرید تضمینی گندم، مراکز خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان مکلف به معرفی باسکولهای خود به اداره استاندارد می باشند و در این رابطه نیز کارشناسان اداره استاندارد نسبت به کالیبره کردن و استاندارد سازی و همچنـین اعطا گواهی باسـکول استاندارد به مراکـز خرید اقدام می نمایند.

وی گفت: همچنین در طول فصل خرید چندین ناظر از جمله عاملین ذیحساب شرکت غله و خدمات بازرگانی، ناظرین حراست، ناظرین سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاههای نظارتی بر فرآیند خرید تضمینی گندم با کیفیت از کشاورزان نظارت کامل دارند.

رحیمی افزود: به منظور رفاه حال کشاورزان عزیز در سطح استان کرمانشاه ۷۰ مرکز خرید تضمینی گندم  در نظر گرفته شده است و کشاورزان زحمت کش می توانند با ارائه معرفی نامه سازمان جهـاد کشـاورزی که توسط مراکز خـدمات آن ســازمان صادر می گردد اقدام به تحویل گندم خود به هر یک از مراکز سطح استان نمایند و در این خصوص جای هیچگونه نگرانی برای این عزیزان ندارد.

رحیمی در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران کرمانشاهی نیز گفت: تاکنون بیش از ۶۰۶ میلیارد ریال از پول کشاورزان از طریق بانک عامل به کشاورزان کرمانشاهی  واریز شده و ما بقی نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته از طرف دولت خدمتگزار بزودی به حساب ایشان واریز خواهد شد.

این مقام مسئول تحویل گندم با کیفیت و محاسبه دقیق افت گندم و همچنین رعایت دقیق مفاد دستورالعمل خرید تضمینی گندم ابلاغی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران را توسط مراکز خرید تضمینی الزامی دانست و لذا از کلیه کشاورزان گرانقدرخواست تا  در صورت مشاهده هرگونه تخلف، در ابتدا موارد را با ناظرین حاضر در مراکز خرید در میان گذاشته تا ضمن بررسی موارد، تذکرات لازم به ایشان داده شود و یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایات احتمالی خود را  در تماس با شماره تلفن ۳۸۲۲۰۹۰۲-۰۸۳ با روابط عمومی شرکت غله و خدمات  بازرگانی منطقه ۹ کشور در میان بگذارند .

وی از کشاورزان خواست تا از برداشت زود هنگام محصول خود خودداری نمایند ، زیرا رطوبت بالا باعث ایجاد افت و نیز کپک زدی و فساد محصول می گردد.

گفتنی است، مراکز خرید سطح استان از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب اقدام به خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان می نمایند و تحویل گندم در ساعاتی خارج از ساعات کـاری مراکز ممنــوع می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها