سمپاشی گروپ ۱۷۸واحد تولیدی کشاورزی در زنجان از تسهیلات طرح رونق استفاده کردند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله قصابی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: طی سالجاری ثبت نام واحدهای تولیدی در سامانه «بهین یاب» از ۶ مرداد ماه آغاز شده و تاکنون ۱۶۶ واحد تولیدی کشاورزی از استان زنجان در این سامانه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۴ واحد به تایید و تصویب کار گروه استانی رسیده و واجد شرایط پرداخت تسهیلات شناخته شده‌اند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر  ۷۲ واحد از ۸۴ واحد تولیدی واجد شرایط برای اخذ تسهیلات طرح رونق تولید در استان زنجان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تاکنون به ۱۲ واحد تولیدی کشاورزی در استان مبلغ ۶۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در قالب طرح رونق تولید تسهیلات پرداخت شده و اعطای تسهیلات برای مابقی واحدها نیز در دست اقدام است.

قصابی تاکید کرد:  همه پرونده‌های کشاورزی ثبت شده در سامانه «بهین یاب» پس از بررسی‌های کارشناسی در واحدهای تخصصی، در کار گروه استانی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط و بانک‌ها به تصویب رسیده و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی گفت: در سال جاری طرح‌های نیمه تمام و طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در اولویت پرداخت تسهیلات خواهند بود و تسهیلات طرح رونق تولید با سود و کارمزد ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در قالب سامانه «بهین یاب» از جمله طرح‌های در دستور کار در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که از سال گذشته در سراسر کشور در حال اجرا است.

قصابی تصریح کرد: طی سال گذشته در مجموع به ۱۷۸ واحد تولیدی کشاورزی در استان زنجان مبلغ ۶۵۸ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال در قالب طرح رونق تولید تسهیلات پرداخت شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها