سمپاشی گروپ ۲۳۹ میلیارد تومان اعتبارات روستایی به بانک‌ها ابلاغ شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اسماعیلی صبح شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک ها گفت: مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان کل اعتباری اختصاص یافته به استان کرمان است که ۲۳۹ میلیارد تومان در بخش اعتبارات روستایی بوده که به بانک‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه افزود: ۱۷۱ میلیارد تومان به بخش حمایتی سه دستگاه کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید تخصیص داده شده است که کمیته امداد ۱۱۸ میلیارد تومان و بهزیستی ۳۰ میلیارد تومان بنیاد شهید ۲۲ میلیارد تومان است.

وی گفت: مشکل اینجاست که ۱۷۱ میلیارد تومان به بخش حمایتی حمایتی از اعتبارات روستایی داده شده است که نباید از اعتبارات کم بشود.

وی افزود: ۴۶ میلیارد تومان تا الان به کمیته امداد، ۱۲ میلیارد به بنیاد شهید و ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا الان به بهزیستی اختصاص داده شده است و عملکرد ما در استان ضعیف بود.

 اسماعیلی گفت: حدود ۲۳۹ میلیارد در حوزه عقد قرارداد وجود داشته است که حدود ۱۹۳ میلیارد تومان پرداخت داریم و ۲۳۳ میلیارد تومان از ۴۰۰ میلیارد تا حالا پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: از ۲۳۹ میلیارد تومان، ۲۲۹ میلیارد تومان عقد قرارداد شده که در بانک ها در دست بررسی است. ۴۳ میلیارد هم در بانک ها است که در حال بررسی بوده و اگر اعتبار جدیدی ابلاغ شد، پرداخت می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار هم در این جلسه گفت: بخش کشاورزی کرمان بیشتر از همه استان ها دچار خسارت شده است.

احمد انارکی محمدی گفت: ۱۷ هزار میلیارد تومان و حدود ۸۰ درصد وام ها در بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی و حدود ۲۰ درصد مابقی توسط سایر بانک های غیر کشاورزی داده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها