سمپاشی گروپ ۲۹۵ طرح کشاورزی در کردستان در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، خالد جعفری اظهار داشت: این طرح ها با یک هزار و ۴۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در حوزه های شیلات، منابع طبیعی، آب و خاک، تعاون روستایی، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی و صنایع کشاورزی هستند.

وی افزود: با این تعداد طرح حدود ۶۶۶ فرصت شغلی جدید در بخش های مختلف ایجاد شده و علاوه بر آن یک هزار و ۳۴۶ مورد شغل نیز تثبیت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: در این طرح ها حوزه بهبود تولیدات دامی با ۱۹۲ مورد بیشترین پروژه را دارد که با ۲۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار اجرا شده و اشتغالزایی مستقیم آن ۲۸۳ نفر و تثبیت شغل ۳۳ نفر است.

جعفری یادآور شد: حوزه بهبود تولیدات گیاهی نیز از نظر تعداد طرح با ۲۶ مورد در رتبه دوم است که ۱۹۰ شغل مستقیم و ۶۱۳ مورد تثبیت شغل دارد.

وی بیان کرد: برای اجرای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی نسبت به افزایش راندمان آب، مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی استان نیز با افتتاح ۲۵ طرح با اعتبار ۱۵۶ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال، علاوه بر ایجاد ۳۲ شغل مستقیم و ۶۷۶ تثبیت شغل گامی نیز در راستای افزایش راندمان آبی برداشته شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها