سمپاشی گروپ ۴۰ پروژه در شهرستان گلپایگان به بهره برداری رسید - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر قاسمی صبح پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان گلپایگان اظهار داشت: امروز به مناسبت هفته دولت در شهرستان گلپایگان ۴۰ پروژه کشاورزی، دامداری، عمرانی، خدماتی و جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: پروژه‌هایی که در شهرستان گلپایگان اجرا شده پیشرفت‌هایی خوبی داشته است که بهره‌برداری از آن‌ها اشتغالزایی در شهرستان به همراه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها در حوزه کشاورزی و دامداری تولیدات رونق دارد، تصریح کرد: در راستای تولید و اشتغال که یکی از نیازهای اصلی کشور است باید تلاش کرد.

سیستم اداری با تولید کنندگان همکاری خوبی داشته باشد

در ادامه نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بخش کشاورزی و صنعت شهرستان گلپایگان اقدامات خوبی انجام شده است و تولید کنندگان عزم جدی دارند و انتظار داریم سیستم اداری با تولید کنندگان همکاری خوبی داشته باشد تا سال جهش تولید تنها در شعار نباشد و عملی شود.

سید مسعود خاتمی با بیان اینکه در گلپایگان سرمایه‌های بلقوه‌ای داریم که باید بالفعل شود، گفت: مجلس در راستای تحقق اشتغال می‌تواند قوانین دست و پاگیر را رفع کند و یا قوانین بهتری تصویب کند تا سیستم اداری بهتر همکاری کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها