سمپاشی گروپ ۴ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی امضا شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو شهبازی اظهار داشت: در حاشیه برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی‌های استان کرمانشاه چهار تفاهم نامه بزرگ و مهم سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به مبلغ ۹۸۳ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۰ هزار نفر امضا شد.

وی افزود: این همایش با هدف معرفی هرچه بیشتر فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان کرمانشاه، تمام اطلاعات جمع آوری شده را به صورت کتابچه در اختیار سرمایه گذاران قرار دادیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: در این همایش تلاش کردیم پتانسیل های بخش کشاورزی را به سرمایه گذاران معرفی کنیم که نمایش این توانایی ها قطعا در رونق سرمایه گذاری در استان و اشتغال موثر خواهد شد.

وی با اشاره به جزییات این چهار تفاهم نامه گفت: اولین تفاهم نامه در حوزه صنعت گیاهان دارویی و فرآوری گیاه شیرین بیان با سرمایه گذاری ۲۰۰میلیارد تومان است که در شهرستان اسلام آبادغرب اجرا می شود.

شهبازی افزود: دومین تفاهم نامه مربوط به سرمایه گذاری در کشت و صنعت شهرستان قصرشیرین است که با سرمایه گذاری ۳۶۵ میلیارد تومانی اشتغال مناسبی را در منطقه ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری در حوزه گاو نژاد هلشتاین در فاز دوم گاوداری ماهیدشت در فاز دوم  با اعتبار ۳۶۸میلیارد تومان سومین تفاهم نامه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: سرمایه گذاری چهارم در بخش کشاورزی را در خصوص وارد کردن پنج نژاد دام برتر دنیا به استان و پرورش آنها با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها