سمپاشی گروپ ۵۱۰ کارشناس کشاورزی ایلام در زمینه ترویج زکات فعالیت دارند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تراب میری ظهر شنبه در نشست ستاد زکات استان که با محوریت نقش جهاد کشاورزی برگزار شد بیان کرد: مشارکت در جمع آوری زکات توسط هر کارشناس پهنه کشاورزی می‌تواند تأثیر مهمی در افزایش پرداخت زکات در این استان باشد و امسال قطعاً تحول خوبی در زمینه جمع آوری زکات اتفاق خواهد افتاد.

وی با عنوان اینکه فقر و شکاف طبقاتی زمینه ساز بسیاری از مشکلات و معضلات کلان است، افزود: توزیع ثروت و جلوگیری از شکاف طبقاتی یکی از مهمترین عواید پرداخت زکات است.

رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام افزود: اگر زکات توسط مردم به درستی پرداخت شود با توجه به ظرفیت بزرگی که این فریضه دارد می‌تواند باعث رشد و توسعه اقتصادی در جامعه و از بین رفتن فقر شود.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان کشاورزی در استان ایلام به کمک ترویج فریضه زکات می آیند، گفت: در این استان تعداد ۵۱۰ کارشناس کشاورزی مشغول فعالیت بوده که از این کارشناسان خواسته‌ایم در زمینه ترویج و جمع آوری زکات وارد عرصه شوند.

میری با عنوان اینکه هزینه کرد زکات جمع آوری شده در همان محل‌های که زکات جمع آوری شده است از بهترین راهکارها برای تبلیغ و ترویج فریضه زکات است، افزود: مصرف درست زکات در محلهای جمع آوری شده علاوه بر توسعه اقتصادی باعث تشویق و ترغیب هرچه بیشتر مردم به پرداخت زکات می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها