سمپاشی گروپ ۶۰۰۰ چاه آب کشاورزی فاقد پروانه در جویبار حفر شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدانلو ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و کمیسیون قاچاق کالا وارز شهرستان با اعلام اینکه در آخرین آمار جهاد کشاورزی استان حدود ۵۷ هزار حلقه چاه فاقد مجوز وجود دارد، گفت: شش شرکت مشاور در شهرستان های استان در بحث آمارگیری چاههای فاقد پروانه در حال فعالیت هستند و این آمارها باید تا پایان آذر ماه سالجاری به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه  شش هزار چاه فاقد پروانه در سطح شهرستان وجود دارد ، افزود: ۶۰ هزار هکتار از زمین های زراعی استان به زیر کشت مجدد برنج رفتند و همچنین در فصل کشاورزی به کمباین و تراکتورهای دارای معاینه فنی سوخت تعلق می گیرد.

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جویبار با اعلام اینکه در شهرستان با هماهنگی های انجام شده سوخت های مورد نیاز رصد شد، گفت: توزیع ها بصورت مناسب توسط دهیاری و شوراها در روستا ها انجام و نظارت و پایش های لازم در این توزیع ها انجام شد.

وی به شروع فصل برداشت مرکبات اشاره کردو گفت: رنگ افزایی به مرکبات یک امر غیر اصولی و بهداشتی بوده و این مسئله  توسط وزارت جهاد کشاورزی ممنوع اعلام شده است.

علی شعبانی با اعلام اینکه با پایش توسط ارگانهای جهادکشاورزی، صنعت ، معدن ، تجارت و شبکه بهداشت موردی در بحث برداشت نارنگی های زود رس در شهرستان نداشتیم ، اظهار داشت: این مشکل بیشتر در سورتینگ های غیر مجاز شهرستان مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه مسلما برداشت های زود رس مرکبات به نام و نشان مرکبات باکیفیت استان مازندران ضربه خواهد زد، افزود: نظارت و پایش ها به صورت کامل و دقیق در سطح شهرستان در حال انجام است.

وی به نوسانات و تنظیم بازار اشاره کردو گفت: در توزیع مرغ در سطح شهرستان هیچ مشکلی نبوده و محدودیتی در عرضه این محصول وجود نداشت.

شعبانی بیان کرد: توزیع گوشت گرم گوسفندی باقیمت مصوب ۳۹ هزار تومان در فروشگاههای رفاه مازندران  و توزیع بیش از یک تن گوشت منجمد نیز با قیمت مصوب ۲۹ هزار تومان در سطح شهرستان انجام شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها