سمپاشی گروپ ۷۶تولید کننده نمونه بخش کشاورزی آذربایجان غربی تجلیل شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، زین العابدین قمری پیش از ظهر شنبه در  آیین تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی استان اظهارداشت: ۷۶ نفر از تولید کنندگان بخش کشاورزی آذربایجان غربی به عنوان تولید کننده برتر استانی و شش نفر نیز به عنوان تولید کننده نمونه ملی  در سال زراعی ۹۴_۹۵ انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد نمونه های منتخب کشاورزی استان در حدود ۱۵ نفر از شهرستان ارومیه و کمترین به تعداد یک نفر از شهرستان شاهین دژ است.

قمری عنوان کرد: برخی از مهمترین شاخص‌ها و اولویت های انتخاب تولیدکنندگان نمونه این بخش شامل مصرف بهینه نهاده‌ها، افزایش راندمان آبیاری، افزایش بهره‌ری و حفاظت از خاک و میانگین عملکرد محصولات کشاورزی در سال زراعی ۹۵-۹۴ است.

وی یاد آور شد: در استان آذربایجان ‌غربی کمیته شهرستانی و استانی انتخاب نمونه های بخش کشوری، ۷۶ مورد پرونده شامل ۱۷ مورد مربوط به زیر بخش دام و آبزیان، ۱۹ مورد مربوط به زیر بخش آب و خاک و صنایع، ۱۸ مورد مربوط به زیر بخش ترویج و تشکل‌ها، ۱۲ مورد مورد مربوط به زیر بخش باغبانی، ۵ مورد مربوط به زیر بخش منابع طبیعی و ۵ مورد مربوط به زیر بخش زراعت را شناسایی، بررسی و تکمیل پرونده کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها