سمپاشی گروپ ۷۹ درصد از جمعیت روستایی زنجان از شبکه آب شرب استفاده می کنند - سمپاشی گروپ

رضا کابلی در گفتگو با خبرنگار مهر از وجود ۹۰۴ روستا در استان زنجان خبر دادو افزود: ۷۹ درصد از جمعیت روستایی استان زنجان از شبکه آب بهداشتی و شرب این شرکت استفاده می کنند. 

وی اظهار کرد:  ۳۰۶ حلقه چاه عمیق و۲۱۰ نحله چشمه و ۱۷۲ چشمه قنات در استان زنجان وجود دارد 

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: با اجرای ارتقای کیفیت آب شرب روستایی رضایتمندی مردم از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان افزایش یافته است  و این شرکت برای تامین آب شرب باکیفیت روستاهای استان تاکنون عملکرد خوبی داشته است و توجه به بحث ارتقای کیفیت آب شرب سلامتی مردم را به  دنبال دارد. 

کابلی تاکید کرد: کیفیت آب شرب روستایی استان زنجان بیش از ۹۶ درصد است و با برنامه های اجرا شده کیفیت آب شرب بیشتر می شود. 

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح های مشارکتی حوزه آب باید باکیفیت اجرا شود، چرا که جامعه هدف و استفاده کننده از این سرمایه مهم مردم هستند و زنجان مردمی خیری دارد و به خاطر روحیه اجتماعی و فرهنگی خود، همیشه در کارهای خیر پیشقدم هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان تصریح کرد: مشارکت روستاها در شهر زنجان، ایجرود و طارم بیشتر است.

کابلی گفت: مشارکت روستاییان در اجرای طرح‌های مشارکتی باید با کیفیت مناسب مورد توجه قرار گیرد، چراکه جامعه هدف ما مردم هستند بنابراین باید کیفیت اجرای طرح‌ها بسیار مناسب باشد و خوشبختانه استان زنجان در اجرای طرح‌های مشارکتی با کیفیت خوبی فعال است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها